Gwarantem jakości urządzenia jest UNGER oraz FAIR PLAY PLUS Marek Krzemieniewski Sp. K. Firma Fair Play Plus ponosi odpowiedzialność za wady fabryczne (produkcyjne lub materiałowe) tkwiące w urządzeniu w okresie gwarancyjnym od 12 miesięcy od daty jego sprzedaży do 36 miesięcy, pod warunkiem dokonywania przeglądów okresowych wykonywanych, w zależności od rodzaju maszyny, lecz nie rzadziej niż co 4 miesiące, w całym czasie trwania okresu gwarancyjnego urządzenia.

Serwis Fair Play Plus przyjmuje zgłoszenie e-mailem na adres serwis@fairplayplus.pl. W zgłoszeniu należy podać numer seryjny urządzenia oraz model wraz z opisem zgłaszanej awarii, usterki.

Zgłoszenia telefoniczne nie będą podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego.

Serwis zapewnia dojazd do miejsc użytkowania maszyn w cenie 150,00 zł netto dojazd ryczałt w obrębie do 50 km od siedziby serwisu, powyżej 50 km dojazd płatny 1,90 zł netto za każdy przebyty kilometr.

GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:

  1. Postępowania niezgodne z instrukcją obsługi.

  2. Zastosowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.

  3. Wprowadzenia modyfikacji urządzenia.

  4. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub zawilgocenia podzespołów elektronicznych itp.) czy wynikające z niewłaściwego używania urządzenia nie podlegają gwarancji.

  5. Przechowywanie urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. zapylenia, dużej wilgotności powyżej 70%, ujemnej temperaturze, lub temperaturze otoczenia powyżej 45ºC.

  6. Uszkodzenia powstałe z wykonywania napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione. Które wynikły ze stosowania niewłaściwych i nieoryginalnych części zamiennych oraz akcesoriów i wyposażenia dla danego modelu urządzenia.

WARUNKI GWARANCYJNE

  1. W przypadku konieczności dokonania wizyty diagnostycznej w celu ustalenia rodzaju uszkodzenia – klient ponosi jedynie koszty dojazdu oraz diagnostyki.

  2. Czas reakcji – 24 godziny robocze od zgłoszenia następuje wizyta diagnostyczna / serwisowa; jeżeli zgłoszenie nastąpiło poza godzinami pracy serwisu – czas biegnie od godziny 8:00 pierwszego dnia pracy serwisu następującego po zgłoszeniu.

  3. Sposób zgłoszenia – zgłoszenie na adres e-mail podany w punkcie 6 w pilnych przypadkach dopuszczalne zgłoszenie telefoniczne – numer telefonu podany w punkcie 6 – następnie potwierdzone na adres e-mail.

  4. Standardowy czas naprawy – jeżeli naprawa nie może zostać dokonana podczas pierwszej wizyty diagnostycznej / serwisowej – do 48 godzin roboczych, od tej wizyty. W przypadku awarii podlegających gwarancji, a nie możliwych do usunięcia zgodnie z punktem 4 powyżej - serwis bezpłatnie dostarczy maszynę zastępczą w ciągu 48 godzin roboczych.

  5. Godziny pracy serwisu 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.

  6. Zgłoszenia serwisowe należy przesyłać

  • na adres: serwis@fairplayplus.pl
  • Pilne zgłoszenia – tel. +48 532 638 018, a w przypadku braku kontaktu tel. +48 881 964 912 (przy czasowym braku dostępu do e-maila); jednak każdorazowo należy potwierdzić zgłoszenie drogą elektroniczną.
  • Urządzenie można oddać do przeglądu lub naprawy w autoryzowanym serwisie Fair Play Plus. W tym celu należy dostarczyć lub wysłać urządzenie w oryginalnym opakowaniu (lub równie dobrze zabezpieczone) na adres sprzedawcy.
  • Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia urządzeń w transporcie na skutek niewłaściwego zabezpieczenia lub uszkodzeń i błędów firm kurierskich. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera doręczającego.